5.12.2010

herkes iylik meleği olsun demiyorum..


evet olamazda insan doğası bu değildir. ancak kötülüğünü dizginleyebilir dengede tutabilir bi inanışa göre dünya denge üstüne kurulmuştur ya iylik kötülük siyah beyaz ying yang gibi önemli olan dengede tutmaktır kötülüğünü fışkırtmak değil ben yakın zamana kadar çok fazla kötü insan tanımadım çok insan tanıdım şansıma geneli dengeli kategorisindeydi..onun için alışık değilim kötülükle mücadele etmeye yıpranıyorum çalışma şartlarım 10,5 saat burada geçirmemizi mecbur kılıyor tamam anlıyorum insanların çok fazla yapacak işleri olmayınca birbirlerinin eksiklerini hatalarını aramaya başlıyorlar ama noolur biraz denge bu da olsun ama madem hepimizin haytta en çok gördüğü insanlar birbirlerimiziz noolur daha mutlu sakin ve insancıl şekilde geçirelim diyorum başkada bişey diyemiyorum.
2010-2011..benim için kötü insanları tanıma senesi oldu (sagopa kajmer.. )

3 yorum:

  1. ah canım benim şu çalışma hayatı insanı her tür insanla karşılaştırıyor, çekememezlik hat safhada oluyor, üç günlük dünyada neyi paylaşamıyorsak dimi. Sıkma canını gelip geçer inşallah.
    öpüyorum.

    YanıtlaSil
  2. saol canımcığım ya zaten yılmamda (ee nede olsa amazon kadınıyım :)) insanların ne kadar kötüleşebildiklerini görmek üzücü

    YanıtlaSil
  3. tubi, insan iş hayatının ilk yıllarında bu tip insanlarla karşılaşınca şok oluyor,ilerleyen yıllarda işindende yılıyor,pes etme aşamasına dahi gelinebiliyor,ama biraz sebat edersen ve kendi çizgini bozmazsan onlar sana adapte oluyor canım sonra hayat biraz daha çekilir, biraz daha katlanır hale geliyor..biraz tüketmiş,yıpratmış,bezmiş olsanda iş hayatının yada bizim yaptığımız işin raconu bu şekerim..

    YanıtlaSil