5.07.2010

ayakkabı aşkı...(L)


aslında kıştan kalma bir foto lakin bu macerayı size anlatmam lazım
saat 21.00 civarı kızılayda koşa koşa eve gitmeye çalışırken ethicet'in vitrininde görüdüm bu ayakkabıları vee aşık oldum hiç düşünmeden girdim denedim ve aldım fiyatını kasada öğrendim o kadar vuruldum resmen ilk görüşte aşk bizimkisi markası dockers çok güvenerek aldım ve aldığım andan itibaren hiç ayağımdan çıkmadı vee aradan bir ay geçmeden yanlardan çatlamaya başladı götürdüm yenisini verirler umuduyla ama bu ayakkabıda bu sebeple iade çok geldiği için alamadım ama vermek istemedim tamam ben böyle kullanırım dedim geldim eve bu fikre (ayrılacağımız fikrine )alışmam tam bir hafta sürdü resmen ağlayarak götürdüm iade aldılar bende yerine dr.martines markalı başka bir bot aldım ama yok onunla bu etkileşimi aşkı yakalayamadık elektiriğimiz tutmadı sadece bir kez giydim ve kardeşime hediye ettim şimdi ise hala bu ayakkabılarımı çok özlüyorum neden dockers neden biraz daha sağlam değildi bu ayakkabılar ve emin olun ayakkabı alamıyorum artık hemde hiç küstüm ayakkabıcılara...

4 yorum:

  1. bende morunu aldım ama 1 kere giydim birşey olmadı inşallahta olmaz moruda süper

    YanıtlaSil
  2. ben vitrinde ilk aşkı yaşadığım için kırmızısını aldım aslında kırmızı rengi pek sevmem morunuda görüp çok beğenmiştim umarım sizinki sağlam kalır mutlulukla kullanın

    YanıtlaSil
  3. oyyy canım benim.unutunca bişeycigin kalmaz:)

    YanıtlaSil
  4. Canım yaa çok güzelmiş bende bakındım ama bulamadım çıkmamış henüz çıksa alıcam hemen bende renklilerinden.Senin başına gelenlerede üzüldüm tatlım sevdiğin ayakkabıdan ayrılmak çok zordur bilirim.

    YanıtlaSil